© Intermar Kft .Minden jog fenntartva. - 2008 - 2017.                                                                                                                                                                                                                 Használati feltételek  -   Adatvédelmi nyilatkozat

SZOLGÁLTATÁSAINK

Import - Nemzetközi beszerzés

Ha      importálni      kell      alkatrészeket,      alapanyagokat,      eszközöket, felszereléseket,   gépezettet,   járműveket,   vagy   bármi   mást,   és   nem   kíván sok   erőforrást   és   időt   veszíteni   ezek   feladatokkal,   vállalatunk   megoldja e feladatokat Önért. Szolgáltatásunk   célja   az   Ön   nemzetközi   beszerzési   igényeit   kezelni, ennek    folyamatait    hatékonyabbá    tenni,    növelni    versenyképességét, ahogyan kedvezőbb árakat és minőséget bitósítani vállalatának. Kiemelt     kapcsolat     rendszerünk,     szakértőnk     és     partnereink     által biztosított szolgáltatásaink között találhatok: beszerzési szükségletelemzés beszerzési piackutatás beszállítók, partnerek felkutatása és értékelése a szállítók kiválasztása üzleti tárgyalások előkészítése, bonyolítása szerződések előkészítése

Export - Nemzetközi piacra juttatás 

A    nemzetközi    piacra    kijutása    a    külföldi,    export    piacok    meghódítására    igen kecsegtető   lehetőség   minden   hazai   vállalatnak,   pedig   a   nem   megfontolt   kijutás, az    elvárt    terméke    elismerése    és    kereskedelem    növekedése    és    a    vállalata sikeres   fejlődése   helyet,   igen   komoly   gondokat   okozhat,   mivel   a   célpiacok   helyi piaci     szereplők     ismerete     magas     mértékben     meghatározza     a     terméke versenyképességét és beilleszkedését ezek piacokon. Fontos   a   termékek,   szolgáltatások   előkészítése,   piac   felmérése,   kijuttatási   terv elkészítése   és   a   költségek   és   folyamatok   lehetőleg   leg   pontosabb   ismeretsége hogy vállalata elkerülje a csalódást és a befektetés elvesztését. A    termelése    bővítésére    jelentős    támogatásokra    tehet    szert    vállalata    egyéb pályázatokon   keresztül,   de   ha   nincs   piaca   a   termékének,   akkor   nem   csinált semmit. Gondos   előkészítéssel   meghatározó   szerepet   biztosíthat   termékeinek,   ezzel tudunk hozzájárulni a vállalata sikeréhez a következő területeken: piackutatási tevékenység fogyasztói igények felmérése marketingmix partnerek, vevők felkutatása, értékelése üzleti tárgyalások előkészítése, bonyolítása szerződések előkészítése

PARTNEREK, VEVŐK

FELKUTATÁSA:

A piacok kiválasztása a cég termékeinek és paramétereinek figyelembe vételével Tanácsadás a marketingkommunikáció kialakításában Eladás ösztönzési akciók kialakításában közreműködés Helyi ügynökség, képviselet felkutatása Vállalat- vegyesvállalat alapításában segítségnyújtás

Költségkalkuláció

A vállalkozásnak már a külpiacra való elképzelésből származó tervezésekor világosan kell látnia hogy a nemzetközivé válás költségekkel jár, ahogy bármilyen más piacra jutási tevékenység is. Általánosan számolni kel az első két évben az előkészítő folyamatokra, amikkel együtt sok kiadással kell számolni, viszont a célzott piacból származó bevételére valójában csak ezután várhatóak. Az előkészítő tevékenységgel jelentősen csökkentetőek ezek költségek és rövidtani is lehet az eredmények érvényesítésén. A spanyol, mint a helyi anyanyelven készülő marketing anyagok, brosúrák, termék adatlapok, termékminták gyártása előtt valamennyi előforduló szempontot számításba kell venni, hogy minden fölösleges kiadás elkerülésre kerüljön. Amennyiben szükség lenne, figyelemben kell a helyi irodára, kiállítások és konferenciák részvétele, helyi képviselő tanácsadóra, partnerre és egyéb opcionális lehetőségek megfontolása a sikeresebb eredmények eléréséhez. A külpiaci terjeszkedés hosszútávú fejlődési terv alapján működhet, és erre kell felkészülnie a vállalatnak.
Itt kereshet minket! Itt kereshet minket! Itt kereshet minket! Itt kereshet minket! Itt kereshet minket! Itt kereshet minket! Intermar

Menjen kiállításra pályázatból

(Budapesti és Pest megyei vállalkozások részére)

A pályázati kiírás célja

A vállalkozások külföldi piacokra kijutását célzó felhívás célja a mikro-, kis- s középvállalkozások támogatása külföldi kiállításokon és vásárokon való megjelenésben, árubemutatók és üzletember találkozók megszervezésében. A kiírás célcsoportját azok a vállalkozások képezik, amelyek magasan feldolgozott, végfogyasztásra szánt termékekkel kívánnak megjelenni a külpiacokon. A jelen felhívás célcsoportjába azon vállalkozások és vállalkozók tartoznak, amelyek hozzáadott érték-növekedési potenciállal vagy exportnövekedési potenciállal bírnak, a fejlesztésük eredményeként helyi,l nemzeti, de főleg nemzetközi hálózatokba kapcsolódnak be vagy részvételük intenzitása ilyen tekintetben növekszik.

Támogatás mértéke:

A támogatás maximális mértéke az összes elszámolható költség 50%-a.

Támogatás összege:

Jelen pályázat keretében az igényelhető vissza nem térítendő támogatás összege: minimum 1,5 millió Ft, maximum 10 millió Ft. Az igényelhető támogatási összeg nem haladhatja meg a támogatási kérelem beadását megelőző teljes lezárt üzleti év éves átlagos statisztikai állományi létszámának 1 000 000 forinttal szorzott összegét.

Támogatható tevékenységek köre:

Önállóan támogatható tevékenységek: o Külföldi kiállításon vagy vásáron való részvételo Külföldi árubemutató szervezése Önállóan nem támogatható tevékenységek a Piacra jutás támogatása o Információs-technológia fejlesztéso Tanácsadás igénybevétele o Piackutatás elkészítésének költsége o Szabadalmak és egyéb immateriális javak megszerzésének, érvényesítésének és védelmének költsége o Innovációs tanácsadás és innovációs támogató szolgáltatás költsége

Kötelező vállalások

1. Létszámtartás 1. A pályázónak vállalnia kell, hogy a projekt befejezési évét közvetlenül követő 2 üzleti évben az éves átlagos statisztikai létszámának átlagos értéke nem csökkenhet a bázislétszám alá. (A negatív eltérés nem lehet nagyobb, mint 0,5.) 2. Bázislétszámnak minősül a pályázat beadását megelőző üzleti év1 éves átlagos statisztikai állományi létszáma. 2. Külkereskedelmi felelős kijelölése 1. A támogatást igénylőnek vállalnia kell, hogy a megvalósítási időszak végére kialakítja a vállalaton belüli, a vállalat külkereskedelmi tevékenységéért felelős alkalmazott munkakörét és biztosítja annak betöltését. A munkakört a fenntartási időszak végéig a kedvezményezettnek fenn kell tartania. 3. Piackutatás elkészítése 1. A támogatást igénylőnek vállalnia kell, hogy a piacra juttatni kívánt termék tekintetében a megcélozni kívánt országra vonatkozó piackutatást végez a projekt keretében megvalósuló tevékenységet (kiállítás, vásár, cégbemutató) megelőzően. 4. Idegen nyelvű honlap kialakítása 1. A támogatást igénylőnek vállalnia kell, hogy a megvalósítási időszak végére honlapja két idegen nyelven is elérhetővé válik. Pályázók köre: Jelen felhívásra támogatási kérelmet nyújthatnak be: mikro-, kis-, és középvállalkozások• melyek éves átlagos statisztikai állományi létszáma a pályázat benyújtását megelőző legutolsó lezárt, teljes üzleti évben minimum 2 fő volt magas szinten feldolgozott terméket előállító iparágak vállalkozásai, amelyek hozzáadott érték-növekedési potenciállal vagy exportnövekedési potenciállal bírnak, és a fejlesztés eredményeként helyi, nemzeti, de főleg nemzetközi hálózatokba kapcsolódnak be vagy részvételük intenzitása ilyen tekintetben növekszik

Dél Amerika és a Karib térség országai várják az ÖN termékeit is!

Új piacot keres?

A spanyol nyelvterületen lévő piacok meghatározó nagyságot és szerepet töltenek be a világgazdaságban. A területen több mint 630 millió lakosság jelentheti az Ön jövőbeni vevőkörét.  Európai termékeket szeretettel fogadják a vevők ezen a területen. Segítséget ajánlunk az Ön számára azzal az egyedi lehetőséggel, hogy a termékei könnyedén, anyanyelvi szinten kerüljenek be ebben a robbanásszerűen növekvő óriás piacra. Sok fejlesztés és komoly növekedési potenciál van ezeken a területeken. Miért maradna ki ebből a világméretű folyamatból? Segítünk, hogy cége, terméke ismert és keresett legyen ezen az Óriási piacon.

Támogatjuk az első lépéstől a szerződéskötésig. Célunk az Ön vállalkozásának piaci térnyerése..

Páratlan nemzetközi szakember gárda áll rendelkezésre. Helyi partnereink segítik, hogy kapcsolati hálózatunkon keresztül Ön új piaci területeken jelenhessen meg Dél- és Közép-Amerikában, valamint az egész Karib térségben is. Forduljon hozzánk és kérjen tájékoztatást a szolgáltatásainkról.
© Intermar Kft .Minden jog fenntartva. - 2008 - 2019.                                                                                                                                                                                                                       Használati feltételek  -   Adatvédelmi nyilatkozat

SZOLGÁLTATÁSAINK

Import - Nemzetközi beszerzés

Ha     importálni     kell     alkatrészeket,     alapanyagokat,     eszközöket,     felszereléseket, gépezettet,    járműveket,    vagy    bármi    mást,    és    nem    kíván    sok    erőforrást    és    időt veszíteni ezek feladatokkal, vállalatunk megoldja e feladatokat Önért. Szolgáltatásunk     célja     az     Ön     nemzetközi     beszerzési     igényeit     kezelni,     ennek folyamatait    hatékonyabbá    tenni,    növelni    versenyképességét,    ahogyan    kedvezőbb árakat és minőséget bitósítani vállalatának. Kiemelt     kapcsolat     rendszerünk,     szakértőnk     és     partnereink     által     biztosított szolgáltatásaink között találhatok: beszerzési szükségletelemzés beszerzési piackutatás beszállítók, partnerek felkutatása és értékelése a szállítók kiválasztása üzleti tárgyalások előkészítése, bonyolítása szerződések előkészítése
Intermar

Menjen kiállításra pályázatból

(Budapesti és Pest megyei

vállalkozások részére)

A pályázati kiírás célja

A vállalkozások külföldi piacokra kijutását célzó felhívás célja a mikro-, kis- s középvállalkozások támogatása külföldi kiállításokon és vásárokon való megjelenésben, árubemutatók és üzletember találkozók megszervezésében. A kiírás célcsoportját azok a vállalkozások képezik, amelyek magasan feldolgozott, végfogyasztásra szánt termékekkel kívánnak megjelenni a külpiacokon. A jelen felhívás célcsoportjába azon vállalkozások és vállalkozók tartoznak, amelyek hozzáadott érték-növekedési potenciállal vagy exportnövekedési potenciállal bírnak, a fejlesztésük eredményeként helyi,l nemzeti, de főleg nemzetközi hálózatokba kapcsolódnak be vagy részvételük intenzitása ilyen tekintetben növekszik.

Támogatás mértéke:

A támogatás maximális mértéke az összes elszámolható költség 50%-a.

Támogatás összege:

Jelen pályázat keretében az igényelhető vissza nem térítendő támogatás összege: minimum 1,5 millió Ft, maximum 10 millió Ft. Az igényelhető támogatási összeg nem haladhatja meg a támogatási kérelem beadását megelőző teljes lezárt üzleti év éves átlagos statisztikai állományi létszámának 1 000 000 forinttal szorzott összegét.

Támogatható tevékenységek köre:

Önállóan támogatható tevékenységek: o Külföldi kiállításon vagy vásáron való részvételo Külföldi árubemutató szervezése Önállóan nem támogatható tevékenységek a Piacra jutás támogatása o Információs-technológia fejlesztéso Tanácsadás igénybevétele o Piackutatás elkészítésének költsége o Szabadalmak és egyéb immateriális javak megszerzésének, érvényesítésének és védelmének költsége o Innovációs tanácsadás és innovációs támogató szolgáltatás költsége

Kötelező vállalások

1. Létszámtartás 1. A pályázónak vállalnia kell, hogy a projekt befejezési évét közvetlenül követő 2 üzleti évben az éves átlagos statisztikai létszámának átlagos értéke nem csökkenhet a bázislétszám alá. (A negatív eltérés nem lehet nagyobb, mint 0,5.) 2. Bázislétszámnak minősül a pályázat beadását megelőző üzleti év1 éves átlagos statisztikai állományi létszáma. 2. Külkereskedelmi felelős kijelölése 1. A támogatást igénylőnek vállalnia kell, hogy a megvalósítási időszak végére kialakítja a vállalaton belüli, a vállalat külkereskedelmi tevékenységéért felelős alkalmazott munkakörét és biztosítja annak betöltését. A munkakört a fenntartási időszak végéig a kedvezményezettnek fenn kell tartania. 3. Piackutatás elkészítése 1. A támogatást igénylőnek vállalnia kell, hogy a piacra juttatni kívánt termék tekintetében a megcélozni kívánt országra vonatkozó piackutatást végez a projekt keretében megvalósuló tevékenységet (kiállítás, vásár, cégbemutató) megelőzően. 4. Idegen nyelvű honlap kialakítása 1. A támogatást igénylőnek vállalnia kell, hogy a megvalósítási időszak végére honlapja két idegen nyelven is elérhetővé válik. Pályázók köre: Jelen felhívásra támogatási kérelmet nyújthatnak be: mikro-, kis-, és középvállalkozások• melyek éves átlagos statisztikai állományi létszáma a pályázat benyújtását megelőző legutolsó lezárt, teljes üzleti évben minimum 2 fő volt magas szinten feldolgozott terméket előállító iparágak vállalkozásai, amelyek hozzáadott érték-növekedési potenciállal vagy exportnövekedési potenciállal bírnak, és a fejlesztés eredményeként helyi, nemzeti, de főleg nemzetközi hálózatokba kapcsolódnak be vagy részvételük intenzitása ilyen tekintetben növekszik